torsdag 19 mars 2015

Onsdag: träning, hemmalydnad o promenad

Morgonen startade med lite lydnad i köket och sedan ett till träningspass tillsammans med Panda i vårt uterum. Jättekul att kunna blanda träning för mig o hantering/passivitet för henne!

Efter det var hon trött o sov tills jag åkte till jobbet, och då sambon tog över hade hon också sovit några timmar. de åkte sedan till hamnen där hon blev rastad vid kajen o ruschade som en tok.

Löpen verkar vara på väg mot sitt slut nu då gammhunden äntligen lugnat sig. Denna löp bestod i sådant fall av 3 dagar löp utan blödning + 7 dagar löp med blödning  + 5 dagar utan blödning men då gammhunden var tokig (!) vilket borde varit höglöpen under den tiden.

Då jag hämtade henne från hamnen hade jag samtidigt stämt träff med en god vän som vi tog en promenad med. Hon är väldigt duktig på att fota så nedan finns bild på Panda från denna tur som hon tog samt en bild på oss från i november. Intressant med denna tur var att hon hälsade på vännen men vände sedan direkt till mig igen. Samma sak var det när vi sa hejdå;valpstadiet är till viss del över.

Panda på dagens tur:

Panda 4månader och jag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar